FERROS PERICH i ROSERSA empreses col·laboradores de Càritas

slider02Volem agrair a aquestes dos empreses la seva col·laboració amb Càritas Roses. Ferros Perich (ferrosperich.com), empresa situada a Santa Llogaia d’Alguema, es dedica a la recuperació, recollida, reciclatge i venda de matèries primeres i venda de ferro nou, ferreteria, material de reg, tancaments metàl·lics, etc. L’empresa Rosersa (rosersa.com) és una societat municipal de l’Ajuntament de Roses, que gestiona els diferents serveis encomanats per l’Ajuntament com a mitjà propi, segons les condicions reguladores dels encàrrecs de gestió. La col·laboració amb Càritas s’ha centrat en la retirada de material obsolet per part de Ferros Perich de la empresa municipal Rosersa i s’ha transferit el seu import pel Centre de Distribució d’Aliments de Roses. Aquesta acció permet seguir acompanyant a les famílies més vulnerables de la població. Moltes gràcies de tot cor!   @caritasgirona.cat   #Anomés2metres   #elCompromísNoTanca

Entrades relacionades