El Bàsquet Girona participa en la campanya de persones sense llar

bàsquet girona logoGràcies a col·laboració entre el Bàsquet Girona i Càritas Diocesana de Girona, el diumenge 24 d’octubre, en el descans del partit contra el CB Almansa, un grup de voluntariat de la Càritas Jove va poder informar i sensibilitzar sobre la campanya de persones sense llar que se celebra del 25 al 28 d’octubre.

El club, molt present i conscient de les necessitats del seu territori més proper, va cedir aquest espai per ajudar a visibilitzar aquesta problemàtica. L’acte va comptar amb la participació de l’speaker del club, que va facilitar informació sobre la campanya.

Per part de l’entitat vam poder desplegar una pancarta i passar el vídeo promocional. A més a més, un dels voluntaris de la Càritas Jove va poder dir unes paraules que van reforçar el discurs fet per part de club, on va animar a la gent que estava present a participar i ajudar en aquesta causa.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair de tot cor l’entrega i dedicació per part del Bàsquet Girona cap a les persones més vulnerables, i en aquesta ocasió, sobretot, cap a totes aquelles excloses de la societat, com és el cas de les persones sense llar.

#DiguemProu #NingúSenseLlar 🏠

No et perdis el web del www.basquetgirona.com i el de www.caritasgirona.cat

Bàsquet Girona - Càritas Jove (1)

Entrades relacionades