Tot un èxit!

ESPAI GIRONÈS - LOGOL’Espai Gironès ha entregat a Càritas Diocesana de Girona un xec per valor de 8.247,62 €, que és la suma dels donatius fets pels clients del centre comercial, en el marc la campanya solidària de Nadal que s’ha dut a terme del 2 de desembre al 5 de gener. L’objectiu era contribuir a fer front als efectes de la pandèmia de la Covid-19, que ha fet créixer molt la xifra de persones vulnerables i amb risc d’exclusió social.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair de tot cor la tasca de l’Espai Gironès, que ha estat impecable. Amb aquesta acció, el centre comercial ha estat un exemple de voluntat i de compromís social cap a les persones més vulnerables. També volem fer extensible aquest agraïment a totes aquelles persones que s’han llançat per Càritas i han fet possible un Nadal màgic.

#SiguemMésPoble

Dona una ullada al web del Centre Comercial Espai Gironès i al de Càritas Diocesana de Girona i estigues al cas de les últimes notícies. Continuem treballant per les persones més vulnerables!

Espai Gironès - entrega xec 13.01

Entrades relacionades