La Fundació Metalquimia ens apropa la cultura

Fundació Metalquimia LogoLa Fundació Metalquimia va posar a disposició de Càritas Diocesana de Girona 65 entrades per assistir al concert “Emociona’t amb la SCCC”, que ha tingut lloc aquest 18 de juny a l’Auditori de Girona, després d’haver-se ajornat per la COVID-19. El recaptat amb la venda d’aquestes entrades es destinarà als projectes d’acció social de la nostra entitat.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair el compromís que demostra la Fundació Metalquimia amb el seu entorn més proper juntament amb la seva demostrada solidaritat.

#CadaGestCompta

No et perdis tot el que fem! Visita www.caritasgirona.cat i www.fundaciometalquimia.org

Fundació Metalquimia (Emociona't amb la SCCC) (4)Fundació Metalquimia (Emociona't amb la SCCC) (2)

Entrades relacionades