Josep Roca apadrina el Cava amb Cor

Una iniciativa solidària de la mà de la Confraria del Cava a benefici dels projectes socioeducatius de Càritas Catalunya

WhatsApp Image 2021-09-02 at 10.27.33 (1)

La seu de Càritas Diocesana de Girona ha acollit la presentació del Cava amb Cor, una iniciativa solidària en benefici de Càritas Catalunya, impulsada per la Confraria del Cava i apadrinada per Josep Roca, sommelier d’El Celler de Can Roca.

La presentació ha servit per donar a conèixer la feina de Càritas amb els col·lectius més vulnerables i, sobretot, amb les famílies amb fills. L’acte ha comptat amb les intervencions de Dolors Puigdevall, directora de Càritas Diocesana de Girona, que ha donat la benvinguda als assistents. Amb Francesc Roig, president de Càritas Catalunya, Eduard Sanfeliu, president de la Confraria del Cava, i de Josep Roca, sommelier del Celler de Can Roca i padrí del Cava amb Cor. S’ha presentat el disseny de l’ampolla solidària i s’ha projectat l’espot, rodat a El Celler de Can Roca amb la implicació dels tres coneguts germans. Aquí pots veure el vídeo promocional

Francesc Roig, president de Càritas Catalunya, va aprofitar l’ocasió per recordar que la tasca de Càritas no s’ha aturat durant la pandèmia, sinó que malgrat les dificultats, s’ha treballat a tota màquina. Finalment, Josep Roca, sommelier del Celler de Can Roca i padrí d’aquesta edició del Cava amb Cor, va fer valdre la feina de Càritas, destacant la seva tasca social inspiradora: “Càritas porta treballant en favor de les persones més vulnerables durant molts anys. Una tasca sovint callada i que en certes ocasions no es reconeix. […] Per aquesta raó avui ens carreguem de sentit. Avui estem triomfant. Aquesta iniciativa és preciosa. És joia. És necessitat vital. El cava es vesteix de solidaritat, de cor, de reunió. Al darrere d’aquesta iniciativa hi ha la intenció de cuidar”.

Cava amb Cor imatge sala

Aquesta acció solidària consta d’una tirada de 8500 ampolles d’un cava brut reserva embotellat per l’ocasió, fruit de la col·laboració de 21 cavistes catalans, que es posaran a la venda a un preu que rondarà els 7,8€, i que ha comptat amb la implicació de diverses cadenes de supermercats, comerços i distribuïdores, compromesos amb la tasca de Càritas. Els seus impulsors destinaran dos euros de cada ampolla a projectes socioeducatius de Càritas que atenen a infants i joves en situació de vulnerabilitat del conjunt de Catalunya.

Gràcies a aquesta campanya, els programes de Famílies i Infància de les deu Càritas catalanes – que consten de 226 projectes, entre els quals hi ha centres oberts i de lleure, centres residencials per a famílies amb infants, reforços educatius, espais de guarda, centres maternoinfantils, familiars i polivalents, serveis de suport a la criança, entre molts altres -, gaudiran d’un suport necessari i extraordinari per continuar acompanyant als més vulnerables.

cava amb cor ampolles
Brindem per la solidaritat? Ajuda’ns a ajudar!

El Cava amb Cor es posarà a la venda a partir del 6 de setembre, a través de tots els establiments col·laboradors, però també es poden fer donatius a la web www.cavaambcor.cat

Vols saber on poder comprar el Cava amb Cor? Clica aquí

#CavaAmbCor