Cava solidari en favor dels infants vulnerables

CapturaAquest mes d’octubre, la Confraria del Cava ha posat a la venda el cava solidari: Cava amb Cor. Més de 6.000 ampolles d’aquest cava estaran presents en els següents establiments comercials fins a esgotar existències, arreu de Catalunya: Valvi Supermercats, El Corte Inglés, BonÀrea, Caprabo, Keisky Supermercats i Vins Aviñó.

Cada ampolla tindrà un PVP de 7,90€, dels quals 2€ aniran destinats a cobrir beques menjador i atenció educativa dels infants i joves atesos per les deu Càritas Diocesanes de Catalunya. A més, la Fundació ”la Caixa” contribuirà a la iniciativa solidària comprometent-se a entregar el mateix import que es recapti per la venda de les més de 6.000 ampolles a través de l’Acció Social de CaixaBank.

Aquesta campanya solidària compta amb la participació de 17 marques de caves catalans. Cada celler elaborarà el seu cava brut reserva, però l’etiquetatge serà comú, destacant que totes les empreses col·laboren en aquesta acció solidària.

Per qui no pugui desplaçar-se als punts de venda, també hi ha l’opció de fer un donatiu per a aquesta campanya específica a través de la web de la Confraria. Moltes gràcies de tot cor!!!

@caritasgirona.cat #Anomés2metres #elCompromísNoTanca

Entrades relacionades