Reconeixement de les empreses i entitats col·laboradores en la inserció sociolaboral

IMG_3230Càritas Diocesana de Girona, amb la col·laboració d’Incorpora de Fundació “la Caixa”, la Cambra de Comerç de Girona, Justícia i Pau Girona i Pastoral Obrera Girona, ha organitzat la jornada “Sense compromís no hi ha treball decent” amb motiu de la Jornada Mundial pel Treball Decent, celebrada aquest divendres 7 d’octubre al CaixaForum de Girona.

Les entitats i empreses assistents han denunciat la precarietat laboral i han reclamat models empresarials respectuosos amb el medi ambient i amb allò que les persones necessiten, posant especial atenció al dret a una feina digna.

A més a més, s’ha dut a terme un reconeixement a les empreses i entitats, presents durant l’acte, que col·laboren amb Càritas Diocesana de Girona en la inserció sociolaboral. Per aquest motiu, s’ha fet entrega de la placa commemorativa que les considera Empresa o Entitat amb Cor, placa que s’emmarca en el programa de col·laboració anomenat Entitats amb Cor, creat el 2012 com Empreses amb Cor, per tal de promoure accions de Responsabilitat Social Empresarial (RSC) en les empreses i entitats compromeses en el desenvolupament del benestar social i amb les quals compartim valors.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair la col·laboració de les empreses i entitats reconegudes, sense oblidar-nos de les moltes altres que ens donen suport, però que no han pogut assistir al Jornada Mundial del Treball Decent. Gràcies a tothom per ajudar-nos a acollir les persones que es troben en situació o risc de pobresa i exclusió social, especialment les més vulnerables, acompanyant-les en el seu procés de promoció i desenvolupament integral, analitzant i incidint en les causes de la pobresa i treballant per la justícia social.

Per ser una empresa o entitat socialment responsable i obtenir el nostre reconeixement es poden dur a terme diverses accions: col·laborar amb Càritas en termes laborals, fer difusió de les campanyes de sensibilització i captació i/o fer aportacions econòmiques o en espècie, inclús fer-se soci de l’entitat. Des de Càritas Diocesana de Girona estem oberts a establir sinergies amb empreses, fundacions, associacions empresarials i altres agents socials, sempre que la seva activitat i filosofia coincideixin amb els valors que l’entitat promou: la solidaritat, la justícia, el respecte i la igualtat.

Et deixem més informació sobre les possibilitats de col·laboració. També pots donar un cop d’ull al web www.caritasgirona.cat

IMG_3235    IMG_3234

Entrades relacionades