La igualtat d’oportunitats a través de la Cooperativa Delta

Cooperativa DeltaLa Cooperativa Delta és una entitat de consum fundada el 1966, amb l’objecte de millorar la condició econòmica i social dels seus socis, així com suprimir el lucre en les relacions econòmiques de la societat.

En aquesta ocasió, la Cooperativa Delta ha col·laborat amb Càritas Diocesana de Girona lliurant tres ordinadors portàtils Lenovo perquè puguin ser utilitzats en el Servei d’Intervenció Educativa. Aquest és un projecte socioeducatiu de referència implantat arreu del territori, que ofereix un espai de relació, treball en valors i reforç escolar per garantir la igualtat d’oportunitats de tots els infants.

El lliurament el va fer Josep Cristòfol, president de la Cooperativa Delta i els aparells han anat a càrrec del fons d’educació de la cooperativa, que va acordar col·laborar amb els projectes de l’entitat.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair de tot cor el suport, la col·laboració i la solidaritat de la Cooperativa Delta.
Continuem treballant per les persones més vulnerables i continuem treballant per garantir la igualtat d’oportunitats!

Dona una ullada al Facebook de la Cooperativa Delta i el web de www.caritasgirona.cat

També pots visitar les nostres xarxes socials: TwitterFacebookInstagramYouTubeLinkedIn

Entrades relacionades