Conveni amb la Psicoxarxa solidària per atendre persones vulnerables

CONVENI_AMB_PSICOXARXA_W_300 La Psicoxarxa solidària del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya ha signat un conveni de col·laboració amb Càritas Diocesana de Girona. Aquest conveni facilitarà la derivació de persones participants de Càritas en situació vulnerable que tinguin necessitat d’atenció psicològica.

La Psicoxarxa solidària la formen psicòlegs col·legiats i es posa al servei de les entitats del tercer sector per garantir que qualsevol persona que necessiti atenció psicològica rebi l’ajuda, encara que no disposi dels recursos econòmics per poder sufragar el cost d’aquest servei.

Aquest projecte té l’objectiu d’omplir el buit temporal de les persones amb pocs recursos que necessiten suport psicològic urgent, però no el poden aconseguir amb la immediatesa adequada a causa de la sobrecàrrega del sistema i la falta de professionals.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair la solidaritat i col·laboració del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya.

#TuHiTensMoltAVeure

Visita el web del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya i el de Càritas Diocesana de Girona.

Entrades relacionades