Clínica Cervera il·lumina amb la campanya “Somriures Solidaris” per vuitè any consecutiu

IMG-20231221-WA0007Clínica Cervera renova el seu compromís amb la solidaritat, col·laborant per vuitè any consecutiu amb Càritas Diocesana de Girona. La responsable d’Atenció al Donant i Responsabilitat Social de l’entitat, Sílvia Padrós, ha certificat el seu suport i els ha acompanyat en el tancament de la campanya “Somriures Solidaris” de 2023.

En aquesta vuitena edició han volgut destacar el poder del somriure, omplint la recepció amb fotografies de l’equip i pacients mostrant els seus millors somriures. El Dr. Santiago Cervera, director mèdic, ha convertit aquest gest en una col·laboració econòmica entregada a Sílvia Padrós, qui ha lliurat la placa d’Empresa amb Cor. A més, ha sigut la mà innocent en el sorteig del lot gurmet.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair de tot cor la voluntat i el compromís de la Clínica Cervera amb les persones més vulnerables. Gràcies a empreses com la Clínica Cervera, des de l’entitat podem continuar treballant per acollir i acompanyar totes aquelles persones que es troben en situació de vulnerabilitat.

#TuHiTensMoltAVeure

Visita el web de Clínica Cervera (www.clinicacervera.es/ca/home) i el de Càritas Diocesana de Girona (www.caritasgirona.cat)

IMG-20231221-WA0011 IMG-20231221-WA0008 IMG_20231221_132950

Entrades relacionades