“Cap nen sense somriure”

Clínica CerveraLa Clínica Cervera, situada a la ciutat de Girona, es caracteritza per la feina ben feta en la prevenció i cura de la salut bucodental, i destaca també pel seu compromís amb el seu entorn més proper col·laborant en millorar les condicions de vida de les persones més vulnerables.

La Clínica Cervera col·labora amb Càritas Diocesana de Girona a través de la campanya “Cap nen sense somriure”. Així doncs, durant part del mes de desembre, s’han penjat diversos mitjons de Nadal a la clínica perquè els pacients hi participin dipositant els seus millors desitjos per a aquestes dates en forma d’un típic i dolç obsequi nadalenc: un bastonet de caramel, que anirà acompanyat d’un raspall de dents. Així, els infants atesos a través del Servei d’Intervenció Educativa de Càritas Diocesana de Girona podran gaudir d’un moment dolç sense renunciar a la salut de les dents. Aquesta acció també va permetre recaptar fons per les persones en risc d’exclusió ateses per l’entitat.

També cal destacar l’assistència, un any més, amb una taula empresarial al nostre sopar solidari anual, amb el personal que voluntàriament atén a la clínica els infants i joves derivats per l’entitat.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair la solidaritat, el compromís i la col·laboració de la Clínica Cervera. Fa molts anys que treballen plegades per les persones més vulnerables.

#SomElQueDonem

Pots visitar el web de la Clínica Cervera i Càritas Diocesana de Girona i estar al cas de totes les accions que duem a terme.

IMG_4623 IMG_4628

Entrades relacionades