BIOSITY ajuda, respecta i cuida

Biosity 2BIOSITY és una app de reciclatge de càpsules de cafè, llaunes de beguda i oli vegetal utilitzat d’ús domèstic, industrial i del sector HORECA (Hotels, Restaurants i Cafeteries) que fusiona la tecnologia amb el valor social, la consciència ecològica i la mobilitat ecosostenible. Es posa a disposició de la ciutadania una eina tecnològica que, juntament amb els sistemes tradicionals, fan que el reciclatge domèstic sigui més còmode, eficaç i estigui a l’abast de tothom.

La seva col·laboració amb Càritas consisteix, precisament, en la inclusió, a la seva App, de l’opció d’admetre donacions destinades al programa que Càritas Diocesana de Girona dedica a les persones que necessiten aliments i productes d’higiene. Concretament, la seva aportació econòmica ajudarà a abastir els centres de distribució d’aliments des d’on acompanyem a les famílies vulnerables.

Des de l’entitat volem agrair a BIOSITY l’acord de col·laboració, el seu suport i els seus valors, com el fet de respectar i tenir cura de la Biodiversitat, donant-li una segona vida als residus amb la finalitat de potenciar una economia circular. El fet de preservar els recursos naturals o disminuir les emissions de CO₂. A més de facilitar la incorporació al món laboral de persones en risc d’exclusió social. Des de Càritas ens agrada comptar amb empreses que tenen molt present la responsabilitat social.

#CadaGestCompta

Visita el web de BIOSITY i el de www.caritasgirona.cat

BIOSITY logo

Entrades relacionades