Bàsquet Girona ens ofereix entrades: vine a fer fressa a Fontajau!

partits-fasefinalEn motiu de la col·laboració actual entre Càritas i el Club Bàsquet Girona ens ofereixen una entrada
gratuïta per membre a un dels partits d’aquesta fase final de temporada.
Per tal de sol·licitar-la només cal que envieu un correu a: protocol@basquetgirona.com  especificant que teniu vinculació amb Càritas i quin dels 4 partits disponibles voleu anar a veure. Rebreu una resposta al vostre correu amb l’entrada pel partit que heu sol·licitat adjuntada. No cal imprimir-la, es pot presentar el codi QR a la  mateixa pantalla del telèfon.  El club habilita diferents espais gratuïts  d’entreteniment al voltant del partit més enllà del bàsquet: Inflables, actuacions de Ballarins, pintura de cares, taller de manualitats, cistelles… Esperem que gaudiu d’una magnífica jornada de Bàsquet en un dels partits que resten de la fase final.
No us ho perdeu! Fem fressa a Fontajau!

• Diumenge 31 de març a les 19:00h:  GIRONA vs. JUARISTI ISB
  • Dissabte 6 d’abril a les 19:00h: GIRONA vs. BASKET NAVARRA
  • Diumenge 21 d’abril a les 19:00h: GIRONA vs. ZORNOTZA SASKIBALOI TALDEA
  • Dissabte 4 de maig a les 20:00h: GIRONA vs. AQUIMISA LABORATORIOS-QUESO ZAMORANO