Regals de Reis al Pla de l’Estany

unnamed (75)Les voluntàries de Càritas, juntament amb una vintena d’alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Casa Nostra, han fet possible l’entrega dels regals de Reis a 117 infants. Se n’han beneficiat 67 famílies, que ho havien sol·licitat. Aquesta acció s’ha realitzat gràcies a les donacions fetes per persones particulars i per entitats com el Club de Futbol Atlètic Club Banyoles, que ha fet recollida de joguines noves.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair de tot cor el suport tant de particulars com d’entitats com el Club de Futbol Atlètic Club Banyoles, gràcies a tothom per fer-ho possible!

#SomElQueDonem

Dona-li una ullada al web del Club de Futbol Atlètic Club Banyoles i de Càritas Diocesana de Girona!

Entrades relacionades