Bàsquet Girona és sinònim de solidaritat

Bàsquet GironaEl Bàsquet Girona, presidit per Marc Gasol, és un col·laborador habitual de Càritas Diocesana de Girona. A més de proporcionar entrades pels seus partits a les persones més vulnerables, el club ha col·laborat amb la campanya del Cava amb Cor. També ha dut a terme accions de sensibilització i ha fet difusió de les campanyes que du a terme l’entitat. Aprofitem per donar-li la benvinguda com a taula empresarial al Sopar Solidari d’enguany.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair de tot cor la solidaritat i col·laboració del Bàsquet Girona cap a les persones més vulnerables. Gràcies al compromís d’entitats, empreses i clubs, com el Bàsquet Girona, continuem treballant per una societat més justa.

#SomElQueDonem

Dona-li una ullada al web del Bàsquet Girona i al de Càritas Diocesana de Girona.

Entrades relacionades