Generositat i compromís

DCU TecnologicJoan Bertrana ha fet de la seva passió per la tecnologia una labor professional, on la qualitat i el bon gust són la base d’uns grans productes; així doncs, amb el suport de Josep Bertrana, va fundar DCU Tecnologic, ja fa uns deu anys. Tot i que avui ja són un equip internacional, amb oficines a Hong Kong i Girona, creant solucions professionals i quotidianes per al món actual, estan molt compromesos amb el seu entorn més proper i col·laboren habitualment amb Càritas Diocesana de Girona. També cal destacar la seva participació com a un dels patrocinadors principal del Sopar solidari de l’entitat, celebrat l’abril d’aquest any.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair de tot cor a DCU Tecnologic la col·laboració, la generositat i la solidaritat demostrada. Gràcies al seu suport continuem treballant per acollir i acompanyar les persones més vulnerables.

#SomElQueDonem

Entra al web de DCU Tecnologic i el de Càritas Diocesana de Girona i descobreix les accions que duem a terme!

Entrades relacionades