Home >> Diem >> Notícies >> Treball i formació de la mà d’Ecosol

Treball i formació de la mà d’Ecosol

L’empresa d’inserció de Càritas Diocesana de Girona continua millorant les oportunitats laborals de les persones que més ho necessiten

Ecosol ha contractat, des de l'octubre, una desena de joves gràcies al programa Treball i formació, subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya - SOC i amb el cofinançament del Fons Social Europeu. L’objectiu del programa és afavorir la contractació de persones en situació d’atur, a través del suport a entitats perquè duguin a terme accions d’experiència laboral, de formació, de coordinació i de suport tècnic.

Aquests joves, un cop realitzada l'adaptació al seu lloc de feina, han iniciat un pla de treball personalitzat per aconseguir la seva emancipació econòmica.

La missió d'Ecosol és facilitar l'ocupació de persones que es troben en situació de vulnerabilitat social i laboral dins d'una empresa econòmicament rendible, en la qual es mantenen els criteris de qualitat en la gestió i la prestació dels serveis. En l'actualitat, Ecosol compta amb 117 llocs de treball, el 70% dels quals estan reservats per a persones en risc d'exclusió social.