Home >> Diem >> Notícies >> Webinar: El teletreball com a eina per l’acompanyament i creixement

Webinar: El teletreball com a eina per l’acompanyament i creixement

El proper dijous, 8 d’octubre, a les 18 h, tindrà lloc una webinar sobre el “El teletreball com a eina per l’acompanyament i creixement”, a càrrec de la Dra. Sònia Ruiz García, Directora de Serveis de Gènere i Polítiques del Temps de l'Ajuntament de Barcelona. L’acte, que estarà moderat per Anna Güell, gerent d'Ecosol, empresa d'inserció de Càritas Diocesana de Girona i vicepresidenta de la Federació d'Empreses d'Inserció de Catalunya, s'emmarca en la celebració de la Jornada del Treball Decent, reivindicada per Càritas, la Pastoral Obrera i Justícia i Pau, entre d'altres entitats d'Església, compromeses amb el Dret a una feina digna.

Per tal de participar d’aquesta webinar gratuïta, cal inscripció prèvia a info@caritascatalunya.cat. El mateix dia 8 d’octubre, a les 17.30 h es facilitarà l’enllaç a la webinar a les persones inscrites través del correu electrònic facilitat.

Sonia Ruiz García és doctora en Ciències Polítiques i de l'Administració per la Universitat Autònoma de Barcelona. Investigadora associada del Centre for Diversity Policy Research and Practice de l'Oxford Brookes University. Professora del postgrau de Gènere i Igualtat de la Universitat Autònoma de Barcelona. Autora de nombroses publicacions en matèria de feminisme, moviments socials i polítiques públiques. Ha treballat com a lobbista a Brussel·les. Ha estat directora del Pla d'Igualtat de la Diputació de Barcelona; assessora en gabinets ministerials i, actualment, és la directora de Serveis de Gènere i Polítiques del Temps de l'Ajuntament de Barcelona.