Home >> Diem >> Notícies >> Una cinquantena d’infants i joves en risc d’exclusió han gaudit de colònies durant aquest estiu

L’atenció a la infància i la família és un dels àmbits prioritaris del treball de Càritas a la diòcesi de Girona. Cerquem la inclusió social i educativa dels infants i joves en l’etapa d’estudis obligatoris perquè puguin continuar el seu procés formatiu. El programa de suport a l’escolaritat reuneix projectes i serveis que treballen per a la igualtat d’oportunitats en el sistema escolar i social. Però les activitats no s’aturen durant el període estival.

Aquest estiu, una cinquantena d’infants i joves han pogut gaudir de colònies en estades de cinc a quinze dies, gràcies a les donacions privades i a l’oferta de places que fan entitats de lleure, com la Fundació Escola de l’Esplai, La Sorellona i la Fundació “la Caixa”. Alguns dels nostres projectes educatius han establert col·laboració amb entitats esportives, culturals i artístiques perquè els menors poguessin disposar d’activitats extraescolars i, gràcies a les beques, han accedit a les que han triat. Així, hem intentant fomentar les mateixes oportunitats que altres infants de famílies amb més possibilitats econòmiques.