Home >> Diem >> Notícies

Històric: Notícies

12 Gener 2015

La clínica Cervera ha efectuat 35 visites a nens amb risc d’exclusió social a través d’un conveni amb Càritas

El conveni de col·laboració entre Càritas i la Clínica Cervera, especialitzada en periodòncia, implantologia i salut dental, tanca l’any amb 35 visites a 7 nens (5 nens i 2 nenes) d’entre 6 i 10 anys amb risc d’exclusió social, amb un promig de 5 visites per nen. Per procedència geogràfica, 6 nens són de Salt i un, de Girona.

D’altra banda, el Programa d’Acollida de Càritas, impulsor de l’acord amb la clínica, es coordinarà amb el Programa Educatiu de l’entitat per, a través del Servei d’Intervenció Educativa (SIE), millorar els mecanismes de detecció de patologies dentals en nens i nenes en risc d’exclusió social i poder derivar-los, així, al programa d’atenció de la Clínica Cervera. Segons Paco Pardo, responsable del programa Acollida, l’oferiment solidari dels professionals de la Clínica Cervera posa en evidència com la pobresa afecta de manera directa a la mainada, en un aspecte tant important com és la higiene bucal

Ubicada al carrer Migdia, la Clínica Cervera fa 20 anys que opera a la ciutat, essent la periodòncia, els implants dentals i la rehabilitació oral els camps en què s’ha especialitzat.

12 Gener 2015

Apadrinar un Avi s´inicia a l´Hospital Sociosanitari de Lloret de Mar

El programa Apadrinar un Avi s´inicia per quart any consecutiu a l´Hospital Sociosanitari de Lloret de Mar. Aquesta iniciativa permet que estudiants dels instituts de Lloret visitin, cada setmana i durant tot el curs escolar, residents/pacients de l´Hospital Sociosanitari, després de rebre informació prèvia per part de Càritas.  L'objectiu del projecte és millorar, a través de l'acompanyament periòdic, la situació personal de les persones grans que pateixen solitud.
09 Gener 2015

Important donació d´una partida d´edredons a Càritas Garrotxa

El passat 29 de desembre de 2014, la Sra. Patrícia Masias, Promotion Manager, i el Sr. Jaume Brugell, General Manager de Fluvitex, empresa de Sant Joan les Fonts, del Grup Masias i amb una secció a Valls, comarca de l’Alt Camp, van fer donació a Càritas Garrotxa d’un centenar d’edredons nous per ser distribuïts a persones amb pocs recursos econòmics o amb risc d’exclusió social.

Aquesta empresa fabrica aquest producte per a una important multinacional de la llar i ha fet donació d’aquests articles que no poden ser comercialitzats per no haver passat els estrictes controls de qualitat de l’empresa, però que estan en molt bon estat i poden ser molt útils per a la seva distribució en projectes solidaris.