Home >> Diem >> Notícies

Històric: Notícies

09 Febrer 2014

Celebració de la V Jornada del Voluntariat de Càritas

Primer acte per commemorar el 50è aniverasari de Càritas Diocesana de Girona. El dia 8 de febrer es va celebrar la cinquena jornada del voluntariat de Càritas, reunint prop de 350 voluntaris de tota la diòcesi de Girona.  El director de Càritas Diocesana de Girona, Ramon Barnera, ha ressaltat que la jornada és un espai per compartir amb els voluntaris i un moment de celebració. "És necessari, de tant en tant, fer una parada a la nostra feina, per parlar, per compartir, per enriquir-nos i poder fer millor la nostra tasca”.  També ha destacat, que aquest any 2014, és un any especial per Càritas per dos motius. Per una banda, perquè es posa en marxa el Pla d’Acció 2014-2016, que "ens marca el camí a recórrer els propers tres anys", i per altra, perquè enguany Càritas Diocesana de Girona compleix 50 anys d'activitat i s'ha volgut que la presentació d'aquestes activitats es realitzi en primer lloc al voluntariat.

L'entitat ha previst diversos actes per commemorar aquest 50è aniversari, que s'aniran duent a terme durant l'any, amb un acte central que tindrà lloc el proper octubre. "És un any per refermar l’esperit d’acollida  i acompanyament dels últims, i el nostre compromís al seu costat, treballant contra les desigualtats i les causes de la pobresa, posant de relleu els nostres valors", ha destacat Barnera. Per acabar ha donat les gràcies als prop més de 1600 voluntaris de la diòcesi de Girona, "per ser portadors d’esperança, perquè amb alegria i amb suma d’esforços es poden multiplicar els resultats en favor dels més vulnerables".
Llegir notícia
08 Febrer 2014

V trobada diocesana del voluntariat de càritas

Dissabte 08 de febrer es celebra la V Jornada Diocesana del Voluntariat de Càritas, a la Factoria Cultural Coma Cros de Salt. La trobada es celebra cada dos anys i és un acte d’agraïment i reconeixement a tots els voluntaris i voluntàries de l’entitat. En a l’edició d’enguany s’espera reunir a més de 300 voluntaris de tota la diòcesi.
Programa V Trobada Voluntariat
12345678910111213141516171819202122