Històric: Notícies

18 Desembre 2014

L´autoescola Garrotxa fa una donació a Càritas Garrotxa

L´autoescola Garrotxa fa entrega de l´import recollit de la campanya endegada entre els seus alumnes. En els darrers mesos, l´autoescola venia oferint la possibilitat de donar per cada alumne matriculat, l´import de 10€ a una entitat solidària de la comarca, essent el mateix alumne, l´emissari de triar el destí del donatiu.
Càritas Garrotxa agraeix els diners lliurats, però sobretot fa palès el seu agraïment per la col·laboració en la difusió de Càritas entre els estudiants que assisteixen a les classess per a l´obtenció del carnet de conduir, que són majoritàriament joves.

16 Desembre 2014

Nou conveni Pessebre vivent de Joanetes i Càritas Garrotxa

El passat divendres, 12 de desembre, en la seu social del Pessebre Vivent de Joanetes, a les 9 del vespre, es va dur a terme la signatura del conveni de col·laboració entre aquesta entitat i Càritas Garrotxa. L’acte va coincidir amb la presentació del cartell del pessebre d’enguany, obra de la jove artista Mireia Costa; així mateix s’hi va presentar la nova pàgina web del pessebre, http://pessebrejoanetes.org/, a càrrec de Natàlia Pastor i altres col·laboradors. Els organitzadors dels Pessebre Vivent de Joanetes es comprometen a fer una important col·laboració a Càritas en funció del nombre de visitants d’aquest any a les diferents representacions del pessebre vivent.
Càritas Garrotxa els va agrair el compromís de l’organització del pessebre amb Càritas i en la lluita per ajudar a les persones més necessitades del nostre entorn.
15 Desembre 2014

Concert de Nadal a favor de Càritas Garrotxa

El passat dissabte 13 de desembre, al Santuari de la Mare de Déu del Tura d´Olot, es va dur a terme el concert solidari a favor de Càritas Garrotxa.
Enguany, va anar a càrrec de la coral Fructus Temporis, que va oferir una actuació sensible i delicada, que va entusiasmar als assistents que omplien l´església. La coral va oferir una compilació de nadales i altres cançons del seu repertori més simpàtic i intimista.
A l'entrada, els assistents podien col·laborar amb Càritas fent una aportació a les guardioles que hi havia a la recepció de l'acte. Al final de la nit es van recollir 1200€ que en bona part ajudaran a tancar el pressupost Càritas Garrotxa per aquest any.
12345678910111213141516171819202122