Roberlo sempre present

Roberlo El món empresarial cada cop pren més consciència de la importància de contribuir en la millora social, econòmica i ambiental del seu entorn. Roberlo, empresa familiar especialitzada en el desenvolupament, fabricació, venda de pintura i altres solucions per al repintat de l’automòbil i per a aplicacions industrials, ha tingut molt present aquesta filosofia i l’ha aplicat tant al seu equip humà com en el territori més proper. Aquesta empresa, líder europea en la fabricació de productes químics, s’ha caracteritzat per la seva innovació constant i pel fet de tenir uns valors molt clars des dels seus inicis.

Roberlo, des de la seva posició, sempre ha fet tot el possible per donar un cop de mà a qui l’ha necessitat i ha transmès al seu equip la motivació per formar part d’aquesta comunitat. Així doncs, el dia de Sant Jordi, juntament amb Càritas, es va organitzar una jornada festiva que va consistir en la donació de llibres infantils o juvenils per part dels treballadors i treballadores de l’empresa, i com a gratificació, Roberlo els va regalar una rosa. D’aquesta manera es va generar un circuit solidari on el més important era col·laborar.

Des de l’entitat volem agrair a Roberlo i tot el seu equip humà la seva presència i el seu ajut constant. El dia de Sant Jordi va ser una jornada molt solidària, plena d’amor, roses i un munt de llibres.

#CadaGestCompta

Vols saber més? Dóna un cop d’ull a www.roberlo.com i www.caritasgirona.cat

Sant Jordi Roberlo 6

Roberlo 2