El grup Hamelin torna a col·laborar amb Càritas

HAMELINHamelin és un negoci familiar d’origen francès situat a Flaçà i fundat el 1864, líder en l’àmbit de productes per a l’escola i l’oficina. L’empresa aquest any ens ha facilitat les quantitats sol·licitades, que s’han materialitzat en una donació de 300 agendes pel personal i el voluntariat i 200 agendes escolars pels infants i jovent que participa en els projectes socioeducatius de l’entitat d’arreu de la diòcesi. També se’n beneficiaran les persones participants en els Tallers D’Acollida Lingüística i Cultural.

L’objectiu d’Hamelin és proporcionar als usuaris les millors eines per triomfar i prosperar, fet que vol fer extensible a totes aquelles persones vulnerables que no tenen els suficients recursos per adquirir els seus productes.

Gràcies a la seva generositat continuarem treballant per la igualtat d’oportunitats d’infants i joves i acompanyarem en el procés d’integració, on aprendre la llengua de la societat d’acollida és un aspecte bàsic per poder-se relacionar, compartir experiències amb el veïnat, entendre els comunicats de l’escola o optar a una feina.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair, un cop més, la solidaritat i generositat d’Hamelin, sempre molt present en el seu entorn més proper.

#SiguemMésPoble

Dona-li una ullada al web de www.iberica.hamelinbrands.com i el de www.caritasgirona.cat

Hamelin agendes (12)

Hamelin agendes (7)Hamelin agendes (16)