DANSEM

DANSEM cartell nou juny 2021Un bon grup d’escoles de dansa de Girona i Salt organitzen una nova edició del DANSEM, un espectacle a benefici dels projectes de Càritas, que combina actuacions de grups d’edats i estils molt diversos amb una passió compartida: el ball.

El DANSEM és una exhibició de ball, però també una iniciativa solidària que permet recaptar fons per als projectes de Càritas destinats a donar resposta a la crisi sociosanitària provocada per la pandèmia. El DANSEM és una oportunitat per gaudir de la cultura generada als nostres barris i, alhora, contribuir a la lluita contra l’exclusió social.

La primera funció és el 24 d’abril a dos quarts de vuit del vespre al Teatre de Salt, i l’edició tancarà les portes l’11 de juliol al Teatre El Canal de Salt amb la celebració de dues sessions.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair a totes les entitats col·laboradores el seu ferm compromís i la seva dedicada generositat.

#CadaGestCompta

Dóna-li un cop d’ull al nostre web www.caritasgirona.cat

DANSEM 7 DANSEM 8DANSEM 1

Entrades relacionades