Cultura Solidària

Fundació Metalquimia LogoLa Fundació Metalquimia, un any més, posa a disposició de Càritas Diocesana de Girona més de 80 entrades per assistir al concert “Emociona’t amb la SCCC: Himnes del Cor”, que va tenir lloc a l’Auditori de Girona, i interpretat per la Simfònica de cobla i corda de Catalunya, els cantants Beth, Manu Guix, La Pau, Joan Garrido i la polifònica de Puig-reig. El recaptat amb la venda d’aquestes entrades es destina als projectes d’acció social de la nostra entitat. Aquesta fundació es va crear a Girona a l’empar de l’empresa METALQUIMIA l’any 2015.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair el compromís i la solidaritat que demostra la Fundació Metalquimia amb el seu entorn més proper.

#SomElQueDonem

No et perdis tot el que fem! Visita www.caritasgirona.cat i www.fundaciometalquimia.org

cartell concert metalquimia 2022 OK (2)

Entrades relacionades