Home >> Diem >> Notícies >> Un grup de dones aprèn tècniques de neteja industrial per poder accedir a una feina digna

Aquest mes de juliol ha començat la segona edició de la formació anomenada Pretaller de Proximitat II. Es tracta d'una formació de sis mesos de durada, que compta amb una dotzena d'alumnes que rebran la teoria i les pràctiques necessàries per aprendre a realitzar neteja industrial professional.

Durant el curs, les alumnes es formen també en competències transversals, de medi ambient, d'igualtat de gènere i d'alfabetitació digital, que complementen l'activitat principal. Les alumnes també realitzen formació en context laboral i apliquen les tècniques de neteja en un entorn real de treball per facilitar la seva inserció al món laboral un cop acabat el curs, que és l'autèntic objectiu del curs.

Aquest taller és un projecte finançat per l'Institut Català de la Dona i Fundación Privada Santander.