Home >> Diem >> Notícies >> Manu Guix, Cesk Freixas i Portobello actuaran al concert solidari d'ELS40 POP a Salt

La Sala La Mirona de Salt acollirà el concert solidari ELS40 POP, organitzat per Los 40 Catalunya, divendres 10 de maig. Tots els beneficis de l’acte es destinaran als projectes que desenvolupa Càritas per atendre les persones en risc d’exclusió social. El concert compta amb caps de cartell de primer ordre com Manu Guix, Cesk Freixas i Portobello, i les actuacions de Nil Moliner i Chloe Phillips. En total, més de 5 hores de música per a una nit solidària i compromesa.

Càritas Diocesana de Girona i els organitzadors del concert esperen poder reunir fins a 2.000 persones per gaudir de la música i poder contribuir a finançar els programes i projectes de l’entitat destinats a les persones més vulnerables.

La directora de Càritas Diocesana de Girona, Dolors Puigdevall, ha volgut agrair el gest dels responsables de la popular emissora de ràdio i ha assegurat que “les iniciatives solidàries com aquesta ens confirmen el compromís que la societat té amb Càritas i amb la nostra tasca” i ha afegit: “els projectes de Càritas a Salt i a la resta del territori necessiten finançament per no deixar cap persona enrere. Aquesta acció dels Los 40 Catalunya ens ajudarà a impulsar més accions per lluitar contra la pobresa i garantir la igualtat d’oportunitats per a tothom. Cal que omplim La Mirona i que sigui tot un èxit”.

Les 500 primeres entrades per al concert es poden adquirir per 8 euros, i la resta costaran 10 euros.

Compra les entrades.