Home >> Diem >> Notícies >> La Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la UdG publica una guia amb l’impuls de Càritas Diocesana de Girona

L’auditori Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG acollirà aquest divendres 2 de febrer a les 12 del migdia la presentació del llibre ‘Amb valor afegit’. Es tracta de la primera publicació realitzada per la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària (RSU), una iniciativa nascuda al 2013 amb l’impuls de Càritas Diocesana de Girona i el patrocini de Santander Universidades i col·laboració de l’Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona i el Consell Social de la UdG, que té per objectiu enfortir la responsabilitat social empresarial de les pimes gironines i de la resta d’actors empresarials, públics i socials del territori gironí.

La publicació, escrita per Josep Maria Canyelles, expert en la matèria i soci i consultor de l’empresa Vector5, inclou elements per guiar les empreses interessades a gestionar la responsabilitat social i conclou amb casos de bones pràctiques de pimes de diverses comarques gironines, a més d’extractes d’una conversa entre l’autor i Jordi Pou, director gerent de Coffee Center i col·laborador amb Càritas i amb la Fundació Ramon Noguera, Maria Rosa Agustí, agent exclusiva d’assegurances Allianz i presidenta de l’Associació Gironina d’Empresàries (AGE), Carme Vinyoles, periodista, i -fora de la imatge- Maria Rosa Terradellas, directora de la càtedra RSU de la UdG.

L’acte de divendres comptarà amb la conferència “El dividend de l’RSE” a càrrec d’Anton Costas, catedràtic de política econòmica de la UB i expresident del Cercle d’Economia. Tots els assistents rebran un exemplar de la publicació.