Home >> Diem >> Notícies >> Mas Marroch acollirà un sopar solidari a benefici de Càritas

Mas Marroch acollirà un sopar solidari a benefici de Càritas

L’espai exclusiu Mas Marroch de Vilablareix, gestionat per l’equip d’El Celler de Can Roca, serà l’escenari de la vetllada La Màgia de la Solidaritat, organitzada per Càritas Diocesana de Girona la nit del dijous 26 d’octubre. L’acte té per objectiu difondre els èxits i els reptes de l’acció social de l’entitat, ampliar la base social de socis i donants, i recaptar fons per als projectes dedicats a les famílies amb infants que es troben en risc d’exclusió social. Segons l’última memòria de Càritas Diocesana de Girona, el 57% de les famílies ateses té fills menors a càrrec i un 13% de les persones ateses per l’entitat té menys de 18 anys. Gairebé un miler d’infants i joves van ser atesos pels serveis educatius de Càritas durant el darrer curs amb l’objectiu de garantir-los igualtat d’oportunitats.

Els assistents a La Màgia de Solidaritat podran degustar un sopar gastronòmic amb el prestigiós segell dels germans Roca, acompanyat per un espectacle de màgia inspirat en els valors de la solidaritat a càrrec de David el Mag i Carles el Mag, i diverses sorpreses.

El cost del sopar és de 75€. Tots els beneficis es destinaran al finançament dels programes i projectes de l’entitat. Les reserves es poden realitzar a través d’internet. Per a més informació, cal posar-se en contacte amb Càritas Diocesana de Girona al 972 20 49 80 o per correu electrònic a soparsolidari@caritasgirona.cat.

Nota de premsa Cartell A3 La Màgia de la Solidaritat