Home >> Diem >> Notícies >> El Cor Àkan i els Marrecs de Salt participaran a l'acte del dia 17 de març a l'Auditori de Girona

El periodista i escriptor Martí Gironell serà l’encarregat de conduir l’Acte de reconeixement a les persones que han fet possible 50 anys de Càritas i 10 d'Ecosol Empresa d'Inserció , que tindrà lloc el proper dijous 17 de març a l'Auditori de Girona.

Càritas ha preparat vídeos per a explicar l’evolució de l’entitat des dels seus inicis amb la participació de testimonis històrics de l’entitat. L’acte també comptarà amb les actuacions musicals del Cor Ákan i del Cor de Teatre, mostres i testimonis de diversos programes de l’entitat, una desfilada de roba recuperada pels robers, accions de sensibilització i denúncia, homenatges a les persones voluntàries, records per a les empreses, organitzacions i institucions col·laboradores i algunes sorpreses més. Els Marrecs de Salt també seran presents a la celebració, amb una actuació especial pensada per simbolitzar el treball en xarxa entre les organitzacions del sector social.

Ramon Barnera, Director de Càritas Diocesana de Girona, ha afirmat que l’acte “és una ocasió per agrair i posar de relleu la feina i la implicació de totes les persones que han fet possible tota aquesta acció social a la diòcesi de Girona”. Barnera també ha destacat “l’evolució que ha viscut l’entitat durant aquest temps”. “Ja fa molts anys -afirma- que la promoció de la persona és l’objectiu principal dels nostres programes i projectes, molt més enllà de la funció assistencial”. El director de l’entitat també ha volgut agrair el missatge personal de Monsenyor Antoine Audo. “Conèixer de primera mà el testimoni d’altres Càritas, com la de Síria, ens recorda la importància de treballar per la justícia i per a les persones que més ens necessiten, inclús en les pitjors circumstàncies possibles”, ha afirmat.

Encara podeu realitzar inscripcions per a l'acte omplint el següent formulari. L'acte és gratuït.

Lloc: Auditori de Girona
Dia: 17 de març