Home >> Diem >> Notícies >> Càritas organitza una jornada de formació sobre l’evolució de l’acció social

Càritas organitza una jornada de formació sobre l’evolució de l’acció social

La jornada tindrà lloc el proper 17 de març a l’Auditori de Girona en el marc de la celebració de l’Acte de reconeixement a les persones que han fet possible 50 anys de Càritas i 10 anys d’Ecosol

Càritas Diocesana de Girona ha organitzat una jornada de formació destinada a professionals i persones voluntàries que treballen en l’àmbit de l’acció social. L’acte porta per títol “Una mirada a l’acció social ahir, avui i demà” i té per objectiu reflexionar sobre l’evolució del treball de les entitats socials, la seva contribució a la cohesió social i els reptes de futur. La jornada tindrà lloc el proper 17 de març de 15h a 17:45h a l’Auditori de Girona, de manera prèvia a l’acte de reconeixement a les persones que han fet possible els 50 anys d’acció social de Càritas i els 10 anys d’Ecosol empresa d’inserció que se celebrarà de 18h a 20h al mateix recinte.

Una mirada a l'ahir, a l'avui i al demà de l'acció social

El programa de la jornada està organitzat en tres blocs i una ponència final. L’acte s’iniciarà amb una presentació sobre l’evolució de l’acció social en els darrers 50 anys. Tot seguit, Enric Morist, coordinador de Creu Roja a Catalunya, Ignasi Parody, vicepresident de FEICAT i Carme Trilla, presidenta de Fundació Hàbitat 3, compartiran una taula rodona sobre la contribució actual del tercer sector a la cohesió social, conduïda per Núria Martínez, gerent de Fundació Drissa. Després d’una pausa tindrà lloc la segona taula rodona, anomenada “Una mirada al demà: els reptes de futur de l’acció social”, amb Salvador Busquets, director de Càritas Diocesana de Barcelona, Àngels Guiteras, expresidenta de la Taula del Tercer Sector i Ferran Busquets, president de Fundació Arrels. Lluís Puigdemont, director de Fundació SER.Gi, serà l’encarregat de conduir aquesta segon taula. Sebastián Mora, secretari general de Càritas Espanyola, clausurarà la jornada amb una ponència sobre les claus de la resposta de Càrtas davant la realitat actual.

La jornada de formació i l’acte de reconeixement posterior estan oberts a tot el públic interessat i l’assistència és gratuïta. Tanmateix, per motius d’aforament i organització, cal inscriure’s prèviament a través del formulari en línia habilitat per l’entitat.

Formulari d'inscripció a la Jornada de Formació (15:00h-17:45h)
Formulari d'inscripció a l'Acte de reconeixement (18:00h-20:00h)
Descarrega el programa en *.pdf