Home >> Diem >> Notícies >> La Cursa Popular del Carrer Nou tindrà dues proves solidàries a favor de Càritas i Fundació SER.GI

L’Agrupació de Comerciants Girona Centre Eix Comercial i els responsables de Càritas i Fundació SER.GI han presentat la imatge de la 37ena edició de la Cursa Popular del Carrer Nou, que aquest any comptarà amb dues proves solidàries a favor d’aquestes entitats, que col·laboren de l’organització de l’acte gràcies als seus voluntaris.

Com a principal novetat, la cursa recupera la Milla (1.609 metres) que s’obre a totes les edats amb quatre sortides, segons categoria i que destinarà una part dels beneficis a la Fundació SER.GI. Es preveu que la Milla compti amb atletes de renom internacional. Així mateix, l’edició d’enguany manté la caminada solidària que es va estrenar l’any passat a favor de Càritas Diocesana de Girona amb un recorregut d’1,6 Km i que aquest any s’amplia a gairebé 5 Km, amb un circuit més atractiu que recorrerà el camí de fora de la muralla de la ciutat. La 37ena edició de la Cursa Popular del Carrer Nou manté els recorreguts de les curses estrella amb dret a classificació dels 10 i 5 km, que inclouen també la variant de la cursa d’empresa i infantil.

Els diners recollits es destinaran als diferents programes que Càritas té en funcionament per pal·liar la pobresa infantil, tant en l’àmbit d’acollida com en el camp educatiu. Per la seva banda, la Fundació SER.GI ha explicat que destinarà els diners al projecte de Masoveria Urbana.

Més informació i inscripcions a www.cursacarrernou.cat.