Home >> Diem >> Notícies >> Segona edició de la subhasta solidària del Col·legi de Dissenyadors

Segona edició de la subhasta solidària del Col·legi de Dissenyadors

Després de l’èxit de la primera edició, la demarcació de Girona del Col·legi de Dissenyadors d'Interiors i Decoradors de Catalunya (CODIC-Girona) organitza una nova subhasta solidària amb l’objectiu de recaptar fons per a Càritas. La subhasta “Peces d’art, objectes de disseny” tindrà lloc dimarts vinent a les 20h, al Saló de Descans del Teatre Municipal de Girona.

La presidenta del CODIC-Girona, Teresa Casas, ha subratllat la voluntat de l’entitat que representa de “comprometre’s amb la societat per a la qual treballa i amb el moment en què viu actualment” i, en aquest sentit, ha fet una crida a tots els gironins i gironines a participar de la subhasta “per tal de poder ajudar a totes aquelles persones que es troben en una situació delicada avui en dia”.

Per la seva banda, el director de Càritas Diocesana de Girona, Ramon Barnera, ha agraït en nom propi i de l'entitat a la qual representa l'organització de la subhasta per part del CODIC-Girona i ha subratllat que "actes com aquests són els que ens permeten sostenir el nostre treball d'acollida i acompanyament a les persones més vulnerables de la nostra societat". I ha afegit que “després de la bona rebuda de la primera edició, esperem que aquest segon any, que a més coincidirà per Girona, Temps de Flors s’animi a participar-hi encara més gent”.

Els articles que se subhastaran seran peces d'art i objectes de disseny cedits desinteressadament per empreses i artistes col·laboradors amb el CODIC-Girona. Tots els articles es poden ja veure a través de la pàgina web  http://subhastasolidariagirona.blogspot.com.es/.

L'acte compta amb el suport i la col·laboració de l'Ajuntament de Girona i estarà presentat per Guillem Terribas. La primera edició de la subhasta es va celebrar el 28 de novembre del 2013.