Home >> Diem >> Notícies >> Ajudem Caritas Nepal a respondre a l'emergència

Ajudem Caritas Nepal a respondre a l'emergència

Caritas Internationalis ha mobilitzat les seves estructures de resposta per recolzar Caritas Nepal i ha coordinat la resposta dels membres de la xarxa Caritas.

Des de l’àrea de cooperació internacional de Caritas espanyola es va activar el dia 25 el protocol d’emergències per coordinar amb Caritas Internationalis les accions més urgents de resposta. De moment s’han mobilitzat una partida inicial de 300.000 euros per a Caritas Nepal (100.000 del fons d’emergències i 200.000 donació d’Inditex).

Caritas Nepal forma part de les organitzacions convocades pel Govern (Centre Nacional d’Operacions d’Emergència) per la coordinació de la resposta. Caritas Nepal va ser fundada el 1990 per l’Església catòlica pels desastres naturals que periòdicament patia el país asiàtic. Actualment treballa a 50 dels 75 districtes de Nepal.

Els donatius es poden fer en els següents números de compte: ES38 1491 0001 26 2073033124 (Triodos Bank) i ES29 2100 0002 57 0201445404 (la Caixa). L’objectiu és canalitzar l’ajuda als damnificats, en coordinació amb la xarxa de Caritas Internationalis.