Home >> Col·labora >> Herències i llegats

Herències i llegats

Tu pots continuar lluitant per una societat més justa. Compartir els béns és una expressió d’amor i una aportació per la solidaritat i la justícia.

Per què incloure Càritas al teu testament?

Perquè, en el futur, vols que seguim vetllant per tal que les persones més vulnerables sovint en situació de pobresa i necessitat, rebin esperança i oportunitats.

Perquè Càritas és una entitat sense ànim de lucre, amb més de 50 anys de trajectòria, que ha contribuït al desenvolupament integral de les persones que més ho necessiten i té un profund coneixement de la realitat de la pobresa al territori.

Perquè és un gest solidari molt personal que et permet contribuir a millorar les condicions de vida de moltes persones i mantenir el teu compromís amb la construcció d’una societat més justa.

Perquè deixes constància dels valors i principis que, per a tu, han estat importants durant tota la teva vida. Incloure a Càritas al teu testament és la forma més generosa de transmetre la importància de la lluita contra la pobresa, la justícia social i el dret a la dignitat de totes les persones.

Incloure Càritas al teu testament és molt fàcil

Totes les aportacions són valuoses i útils per ajudar les persones que més ho necessiten. Per incorporar a Càritas al teu testament no cal disposar  d’un gran patrimoni.

Organitzar la teva herència i escriure el teu testament implica pensar en la transmissió dels teus béns. Alhora és una oportunitat per reflexionar sobre els compromisos i valors que han donat forma la teva vida.

El teu gest, un gran llegat

Pots incloure a Càritas en el teu testament de la mateixa manera que designes com a beneficiaris a familiars, amics o altres entitats. Un cop presa aquesta decisió, has de posar-la per escrit davant notari. És un procés administratiu molt senzill i és la millor forma de facilitar el traspàs dels teus béns als teus hereus i legataris. Et recomanem que t’assessoris bé abans de signar el document.

Recorda

• El teu testament és un document personal, confidencial i sempre revocable.

• És l’únic document vàlid per designar qui heretarà el teu patrimoni i com es repartirà.

• Pots modificar-lo sempre que vulguis.

• Si us plau, si has decidit incloure a Càritas al teu testament, informa'ns de la teva decisió per ajudar-nos a fer complir la teva voluntat.

Si decideixes incloure Càritas al teu testament, et convidem a comunicar-nos-ho per tal de donar-te les gràcies personalment. Et preguem que et posis en contacte amb nosaltres per telèfon 972 20 49 80 o a través del correu electrònic: llegats@caritasgirona.cat

Pujada de la Mercè, 8, 17004 de Girona
NIF: R-1700016-G