Home >> Fem >> Acció Social >> Caixa Proinfància

Acció Social

L’Acció Social es centra en l’atenció i l’acompanyament a les persones que es troben en situació o risc d’exclusió, en el seu procés de promoció i desenvolupament integral i en l’exercici dels seus drets, alhora que en la prevenció d’aquestes situacions de vulnerabilitat.
Caixa Proinfància

Caixa Proinfancia

La pobresa es transmet de pares a fills i afecta les condicions de l’entorn, la salut o l’organització de les famílies. Tot plegat acaba repercutint molt clarament en el procés d’aprenentatge i escolarització dels infants i adolescents. Càritas, en el marc del programa CaixaProinfancia de l’Obra Social “la Caixa”, aborda aquestes situacions a través d’un model d’atenció d’infants de 0 a 18 anys que mobilitza tant les famílies com l’entorn educatiu i social, en espais de trobada que tenen lloc dos dies per setmana, on s’ofereixen recursos socials, educatius i terapèutics a cada cas, per prevenir situacions d’exclusió social.