Home >> Col·labora >> Sopar Solidari

Sopar Solidari

Som Refugi

El Balneari Vichy Catalan acollirà el sopar solidari de Càritas Diocesana de Girona

L’entorn distingit del Balneari Vichy Catalan, amb l’equip del Restaurant Delicius liderat pel xef David Heras, serà l’escenari de la vetllada Som Refugi, dijous 22 de novembre a Caldes de Malavella. Som Refugi és un sopar solidari dirigit a les empreses i entitats amb cor que col·laboren amb Càritas Diocesana de Girona, als socis i donants i a totes les persones que creuen en els valors de l’entitat i confien en el rigor dels seus programes i projectes d’acció social. Som Refugi és també una crida que ens recorda que totes les persones que pateixen migracions forçades tenen dret a ser acollides i a viure dignament. Però per fer-ho possible, cal el compromís de tota la societat.

Tots els beneficis del sopar es destinaran a finançar els projectes d’acció social de Càritas Diocesana de Girona.

Horari de l'acte

20:30h Copa de benvinguda i aperitiu amb una interpretació musical
21:00h Presentació i Sopar

22:45h Clausura

El sopar solidari té un aforament de 200 persones.

Si voleu assistir al sopar, reserveu la vostra plaça per 75 euros* trucant al 972 20 49 80,  al 683 14 32 39, escrivint un correu a soparsolidari@caritasgirona.cat o en aquest enllaç.

Si no podeu assistir al sopar però voleu fer un donatiu, cal que ho feu en aquesta pàgina, i que poseu “SOPAR FILA ZERO” al concepte.

*Els primers 150€ donats (en el conjunt dels teus donatius com a contribuent) desgravaran un 75% a la teva declaració de la Renda. Com a empresa podreu deduir-vos de l’impost de
Societats el 35% de l’aportació que hagueu fet a la nostra entitat.

Menú del sopar