Home >> Diem >> Notícies >> Càritas organitza un acte de reconeixement a les persones que han contribuït als 50 anys d’acció social de l’entitat

Càritas Diocesana de Girona celebrarà un acte de reconeixement a les persones que han fet possible el desenvolupament de l’acció social de l’entitat a la diòcesi de Girona, coincidint amb la cloenda del cinquantè aniversari de la seva fundació. La trobada servirà també per celebrar els 10 anys d’activitats d’Ecosol Empresa d’Inserció. L’acte tindrà lloc dijous 17 de març a l’Auditori de Girona de 18h a 20h. L’assistència és gratuïta, però cal realitzar la inscripció prèvia a través del formulari habilitat.

L’objectiu principal d’aquest esdeveniment és agrair la tasca de les persones que durant el mig segle d’història de la institució han contribuït al desenvolupament dels seus programes i projectes socials. “El cor de l’acció social són les persones” és el lema escollit per aquesta celebració, precisament per posar en valor la implicació i l’entrega de les persones, ja siguin voluntàries, tècniques, sòcies, donants, així com empreses, organitzacions i col·laboradors de qualsevol tipus que han fet possible el creixement i la consolidació de Càritas com un referent de l’acció social a les nostres comarques.

L’acte comptarà amb homenatges, actuacions musicals i teatrals diverses, accions de sensibilització, testimonis de les activitats que desenvolupen els programes i algunes sorpreses. Per altra banda, Ecosol Empresa d’Inserció de Càritas Diocesana de Girona aprofitarà l’ocasió per repassar i celebrar els 10 anys d’activitats, reptes i èxits en l’àmbit de la inserció laboral de persones en risc d’exclusió social.

Per a més informació:

Twitter: @caritasgirona